نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
769
-
الف
+

«شب دهم» محبوب ترین سریال ماه محرمی شبکه آی فیلم 2 شد

«شب دهم» به عنوان بهترین سریال محرمی از سوی مخاطبان آی فیلم 2 انتخاب شد.

در جدیدترین نظرسنجی شبکه تلویزیونی آی‌ فیلم 2 نظر مخاطبان را درپیوند با محبوب ترین سریال های محرمی نشر شده از این شبکه جویا شدیم.

براساس نتیجه این نظرسنجی، 48.1 درصد اشتراک کنندگان سریال «شب دهم» را بهترین سریال محرمی نشر شده از شبکه آی فیلم 2 دانستند.

نظرسنجی

«سفر سبز» با کسب 21.8 درصد، «یلدا» 11.3 درصد، «مرضیه» با 7.5 درصد و «پرده نشین» با 5.3 درصد آرا در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

سریال «شب دهم» به کارگردانی «حسن فتحی» تولید سال 1380 است.

شب دهم روایتگر ماجرای عاشقی جوان شروری به نام حیدر خوش مرام است که عاشق یکی از شاهزاده های قاجار می شود ؛ حیدر خوش مرام که از خرابات های طهران قدیم هست می خواهد با این شاهزاده ازدواج کند اما شاهزاده شرط می گذارد که اگر بتوانی ده شب محرم، نمایش عزاداری امام حسین (ع) (تعزیه) را آن هم با وجود ممانعت حکومت رضاخان برگزار کنی با تو ازدواج خواهم کرد. حیدر به اتفاق دوست وفادار خود،یاور و  مرید هایش این مراسم را برگزار می کنند تا اینکه در شب دهم اتفاقاتی به وقوع می پیوندد...

«کتایون ریاحی»، «رویا تیموریان»، «ثریا قاسمی»، «حسین یاری»، «محمود پاک نیت»، «پرویز پورحسینی»، «اکرم محمدی»، «پرویز فلاحی پور» از جمله بازیگران سریال «شب دهم» هستند.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر
مریم احمدی:

سریال بسیار جذابی بود